Sorry! your web browser is not supported;

Please use last version of the modern browsers:

متاسفانه، مروگر شما خیلی قدیمی است و توسط این سایت پشتیبانی نمی‌شود؛

لطفا از جدیدترین نسخه مرورگرهای مدرن استفاده کنید:

للأسف ، متصفحك قديم جدًا ولا يدعمه هذا الموقع ؛

الرجاء استخدام أحدث إصدار من المتصفحات الحديثة:



Chrome 96+ | Firefox 96+
عملیات روانی
  • نمایندگان سابق اسرائیل و امریکا در سازمان ملل ، احمدی نژاد را متهم به نسل کشی کردند ! نمایندگان سابق اسرائیل و امریکا در سازمان ملل ، احمدی نژاد را متهم به نسل کشی کردند !
    پنج‌شنبه ۴ مهر ۱۳۸۷ ساعت ۹:۰۱

    نمایندگان سابق اسرائیل و امریکا در سازمان ملل اعلام کردند سخنان ضد اسرائیلی احمدی نژادمبنی بر اینکه" اسرائیل باید از نقشه پاک شود" نسل کشی به حساب می آید . روزنامه صهیونیستی هاآرتص نوشت :" درگلد" (Dore Gold) نماینده سابق اسرائیل و"ریچارد هلبروک"(Richard Holbrook) نماینده سابق امریکا در سازمان ملل در کنفرانس "مخالفان نسل کشی" سعی در به محاکمه کشیدن احمدی نژاد در جوامع بین المللی داشته واذعان داشتند : نمی توان از احمدی نژاد به عنوان مخالف سیاستهای

    نمایندگان سابق اسرائیل و امریکا در سازمان ملل اعلام کردند سخنان ضد اسرائیلی احمدی نژادمبنی بر اینکه" اسرائیل باید از نقشه پاک شود" نسل کشی به حساب می آید . روزنامه صهیونیستی هاآرتص نوشت :" درگلد" (Dore Gold) نماینده سابق اسرائیل و"ریچارد هلبروک"(Richard Holbrook) نماینده سابق امریکا در سازمان ملل در کنفرانس "مخالفان نسل کشی" سعی در به محاکمه کشیدن احمدی نژاد در جوامع بین المللی داشته واذعان داشتند : نمی توان از احمدی نژاد به عنوان مخالف سیاستهای دولت اسرائیل نام برد . او رهبر قانونی یک ملت نیست چرا که سخنانش بر خلاف کنوانسیونهای بین المللی ایراد می شود . شایان ذکر است محققین ، قانونگذاران و بازماندگان نسل کشی از کشور های" سودان و رواندا" برای شرکت در این کنفرانس به واشنگتن آمده بودند.



    خبر
    نام منبع: خبرگزاری آریا
    شماره مطلب: 11230
    دفعات دیده شده: ۱۱۲۹ | آخرین مشاهده: ۲ ساعت پیش