Sorry! your web browser is not supported;

Please use last version of the modern browsers:

متاسفانه، مروگر شما خیلی قدیمی است و توسط این سایت پشتیبانی نمی‌شود؛

لطفا از جدیدترین نسخه مرورگرهای مدرن استفاده کنید:

للأسف ، متصفحك قديم جدًا ولا يدعمه هذا الموقع ؛

الرجاء استخدام أحدث إصدار من المتصفحات الحديثة:



Chrome 96+ | Firefox 96+
عملیات روانی
  • در پی رسوایی اخلاقی دختر معاون مک کین عنوان شد؛کار دخترم باعث رشد سریعتر وی می شود! در پی رسوایی اخلاقی دختر معاون مک کین عنوان شد؛کار دخترم باعث رشد سریعتر وی می شود!
    چهارشنبه ۱۳ شهریور ۱۳۸۷ ساعت ۱۰:۳۵

    سارا پیلین، معاون انتخابی مک کین در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، که از مخالفان سرسخت سقط جنین بوده است روز دوشنبه فاش کرد که دختر هفده ساله‌اش باردار است. وی عنوان داشته دخترش که هنوز مجرد می‌باشد قرار است با پدر این فرزند ازدواج نماید. بنابراین گزارش پیلین با پافشاری بر مواضع خود، نه تنها دخترش را به دلیل داشتن رابطه سرزنش نکرده است، بلکه او را به خاطر تصمیم به نگه داشتن نوزاد مایه افتخار خود دانسته است. وی معتقد است این اتفاق باعث رشد سریعتر

    سارا پیلین، معاون انتخابی مک کین در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، که از مخالفان سرسخت سقط جنین بوده است روز دوشنبه فاش کرد که دختر هفده ساله‌اش باردار است. وی عنوان داشته دخترش که هنوز مجرد می‌باشد قرار است با پدر این فرزند ازدواج نماید. بنابراین گزارش پیلین با پافشاری بر مواضع خود، نه تنها دخترش را به دلیل داشتن رابطه سرزنش نکرده است، بلکه او را به خاطر تصمیم به نگه داشتن نوزاد مایه افتخار خود دانسته است. وی معتقد است این اتفاق باعث رشد سریعتر دخترش خواهد بود. یک منبع ناشناس از حزب جمهوریخواه اعلام داشته مک کین پیش از اعلام سارا پیلین به عنوان معاون خود از ماجرای دختر او خبر داشته است. پیش از این نیز شایعاتی وجود داشت که فرزند پنجم سارا پیلین در حقیقت از همین دختر او متولد شده است. این خبر باعث تقویت این شایعات گردیده است. در پی اعلام این خبر کنفرانس مطبوعاتی مک کین که قرار بود سارا پیلین نیز در آن حضور داشته باشد، لغو گردید. انتظار می‌رود انتشار این خبر شوک عظیمی در میان هواداران محافظه‌کار و مسیحیان اونجلیکال این حزب ایجاد کرده و از محبوبیت مک کین شدیدا بکاهد.



    خبر
    نام منبع: فردا
    شماره مطلب: 11157
    دفعات دیده شده: ۱۲۹۰ | آخرین مشاهده: ۲ ساعت پیش