Sorry! your web browser is not supported;

Please use last version of the modern browsers:

متاسفانه، مروگر شما خیلی قدیمی است و توسط این سایت پشتیبانی نمی‌شود؛

لطفا از جدیدترین نسخه مرورگرهای مدرن استفاده کنید:

للأسف ، متصفحك قديم جدًا ولا يدعمه هذا الموقع ؛

الرجاء استخدام أحدث إصدار من المتصفحات الحديثة:



Chrome 96+ | Firefox 96+
عملیات روانی
  • روزنامه نگار انگلیسی تاکید کرد، شیوه ترور عماد مغنیه نشان می دهد،اسراییل این فرمانده لبنانی را ترور کرده است. روزنامه نگار انگلیسی تاکید کرد، شیوه ترور عماد مغنیه نشان می دهد،اسراییل این فرمانده لبنانی را ترور کرده است.
    شنبه ۲۷ بهمن ۱۳۸۶ ساعت ۶:۴۱

    "رابرت فیسک"،خبرنگار روزنامه ایندیپندنت انگلیس که پیش از شهادت مغنیه،با وی مصاحبه ای کرده بود، با تاکید بر اینکه ترور این فرمانده حزب الله،به دست رژیم صهیونیستی انجام گرفته، تصریح کرد، هر چند آمریکا و اسراییل با تبلیغات گسترده سعی کردند وانمود کنند، در این ترور دست نداشته اند،اما بی شک ترور فرماندهان حزب الله؛ از سیاستهای کاخ سفید و تل آویو بوده است. فیسک افزود،تلاش برای ترور مغنیه، بعد شکست تل آویو در جنگ 33 روزه با حزب الله،تشدید شد. "عماد مغین

    "رابرت فیسک"،خبرنگار روزنامه ایندیپندنت انگلیس که پیش از شهادت مغنیه،با وی مصاحبه ای کرده بود، با تاکید بر اینکه ترور این فرمانده حزب الله،به دست رژیم صهیونیستی انجام گرفته، تصریح کرد، هر چند آمریکا و اسراییل با تبلیغات گسترده سعی کردند وانمود کنند، در این ترور دست نداشته اند،اما بی شک ترور فرماندهان حزب الله؛ از سیاستهای کاخ سفید و تل آویو بوده است. فیسک افزود،تلاش برای ترور مغنیه، بعد شکست تل آویو در جنگ 33 روزه با حزب الله،تشدید شد. "عماد مغینه" از اعضای برجسته مقاومت لبنان (سه شنبه شب) بر اثر انفجار بمب در دمشق پایتخت سوریه؛ شهید شد. حزب الله تاکید کرده است،صهیونیستها و آمریکاییها، بیش از 20 سال بود که تلاش می کردند، این فرمانده مقاومت را به شهادت برسانند.



    خبر
    نام منبع: خبرگزاری آریا-
    شماره مطلب: 10856
    دفعات دیده شده: ۱۸۶۴ | آخرین مشاهده: ۲ ساعت پیش