Sorry! your web browser is not supported;

Please use last version of the modern browsers:

متاسفانه، مروگر شما خیلی قدیمی است و توسط این سایت پشتیبانی نمی‌شود؛

لطفا از جدیدترین نسخه مرورگرهای مدرن استفاده کنید:

للأسف ، متصفحك قديم جدًا ولا يدعمه هذا الموقع ؛

الرجاء استخدام أحدث إصدار من المتصفحات الحديثة:



Chrome 96+ | Firefox 96+
عملیات روانی
  • بوش در نقش رامبو// هدف بوش از سفر به منطقه، تحریک اعراب علیه ایران است:روزنامه سوری بوش در نقش رامبو// هدف بوش از سفر به منطقه، تحریک اعراب علیه ایران است:روزنامه سوری "تشرین"
    چهارشنبه ۱۹ دی ۱۳۸۶ ساعت ۱۴:۳۲

    بوش در نقش رامبو// هدف بوش از سفر به منطقه، تحریک اعراب علیه ایران است یک روزنامه سوری، هدف اصلی سفررئیس جمهوری آمریکا به منطقه تحریک اعراب علیه ایران دانست. روزنامه سوری "تشرین" ، هدف اصلی سفررئیس جمهوری آمریکا به منطقه تحریک اعراب علیه ایران است و یا به عبارتی دشمن قلمداد کردن جمهوری اسلامی برای کشورهای عربی است. تشرین در سر مقاله امروز ( چهارشنبه )خود نوشت: از آنجایی که ایران از ملت فلسطین حمایت می کند و با سیاستهای جنگ افروزانه آمریکا در

    بوش در نقش رامبو// هدف بوش از سفر به منطقه، تحریک اعراب علیه ایران است یک روزنامه سوری، هدف اصلی سفررئیس جمهوری آمریکا به منطقه تحریک اعراب علیه ایران دانست. روزنامه سوری "تشرین" ، هدف اصلی سفررئیس جمهوری آمریکا به منطقه تحریک اعراب علیه ایران است و یا به عبارتی دشمن قلمداد کردن جمهوری اسلامی برای کشورهای عربی است. تشرین در سر مقاله امروز ( چهارشنبه )خود نوشت: از آنجایی که ایران از ملت فلسطین حمایت می کند و با سیاستهای جنگ افروزانه آمریکا در منطقه مخالفت می کند ، جرج بوش آن را به عنوان دشمن آمریکا قرارداده و می کوشد تا در سیاست های ضد جمهوری اسلامی، عربهای به اصطلاح میانه رو را با خود همراه کند. تشرین دراین سرمقاله ، جرج بوش را به "رامبو" هنرپیشه فیلمهای آمریکایی تشبیه کرد که درصدد کنترل ایران به عنوان کشور خارج از کنترل آمریکا برآمده است. این روزنامه خاطرنشان کرد : در برابر "بی منطقی بوش " هیچیک از کشورهای عربی قبول نخواهند کرد که ایران دشمن خود قرار دهند، چرا که برای همگان آشکار شده است رژیم اسرائیل تنها دشمن اعراب است ، رژیمی که سرزمینهای عربی را اشغال و با در پیش گرفتن سیاست تروریسم دولتی ملت فلسطین را قتل عام می کند. عصام داری سردبیر روزنامه تشرین در این سرمقاله بوش را به تمسخر گرفته و نوشته: بوش با بی منطقی خود درصدد است تا رژیم اسرائیل را دوست اعراب قلمداد کند و ایران رادشمن حقوق اعراب معرفی کند . وی خاطرنشان کرد : سفر منطقه ای بوش که از امروز آغاز خواهد شد، از پیش شکست خورده است و او نمی تواند سیمای سیاه دولت آمریکا را سفید کند. عصام داری در پایان سرمقاله اش گفت : به جرج بوش نصیحت می کنم که در سفر به منطقه فقط جنبه گردشگری را مدنظر بگیرد، چون در این سفر به اهداف سیاسی خود دست نخواهد یافت و از طرفی شاید با گردش در کشورهای منطقه بتواند با حقایق تاریخ، میراث فرهنگی وطرز تفکر مردم آشنا بشود تا از خرافاتش دست بردارد. وی تاکید کرد : بوش بداند که شیوه های ماجراجویانه رامبو در فیلمهای آمریکایی الگوی مناسبی برای سیاست خود در عرصه های بین المللی و منطقه مناسب نیست.



    خبر
    نام منبع: خبرگزاری آریا-
    شماره مطلب: 10732
    دفعات دیده شده: ۱۱۵۰ | آخرین مشاهده: ۲ ساعت پیش