Sorry! your web browser is not supported;

Please use last version of the modern browsers:

متاسفانه، مروگر شما خیلی قدیمی است و توسط این سایت پشتیبانی نمی‌شود؛

لطفا از جدیدترین نسخه مرورگرهای مدرن استفاده کنید:

للأسف ، متصفحك قديم جدًا ولا يدعمه هذا الموقع ؛

الرجاء استخدام أحدث إصدار من المتصفحات الحديثة:



Chrome 96+ | Firefox 96+
عملیات روانی
  • روزنامه واشنگتن پست نوشت:گزارش شورای اطلاعات ملی آمریکا درباره پرونده هسته‌ای ایران ضربه محکمی به دولت روزنامه واشنگتن پست نوشت:گزارش شورای اطلاعات ملی آمریکا درباره پرونده هسته‌ای ایران ضربه محکمی به دولت "جورج بوش"،رئیس جمهور آمریکا بود.
    چهارشنبه ۱۴ آذر ۱۳۸۶ ساعت ۶:۲۲

    روزنامه واشنگتن پست: روزنامه آمریکایی "واشنگتن پست"در شماره امروز خود نوشت:گزارش شورای اطلاعات ملی آمریکا احتمال حمله نظامی آمریکا علیه ایران بر سر مساله هسته‌ای این کشور در زمان ریاست جمهوری "جورج بوش" را کاهش داد. این روزنامه ادامه داد:این گزارش از پرونده هسته‌ای ایران نه تنها اظهارات تهدید آمیز کاخ سفید علیه خواسته ایران برای بهره‌مندی از انرژی هسته‌ای را بی‌اعتبارکرد، بلکه تلاش‌های جورج بوش برای افزایش تحریم‌ها علیه ایران را نیز با مانع بزر

    روزنامه واشنگتن پست: روزنامه آمریکایی "واشنگتن پست"در شماره امروز خود نوشت:گزارش شورای اطلاعات ملی آمریکا احتمال حمله نظامی آمریکا علیه ایران بر سر مساله هسته‌ای این کشور در زمان ریاست جمهوری "جورج بوش" را کاهش داد. این روزنامه ادامه داد:این گزارش از پرونده هسته‌ای ایران نه تنها اظهارات تهدید آمیز کاخ سفید علیه خواسته ایران برای بهره‌مندی از انرژی هسته‌ای را بی‌اعتبارکرد، بلکه تلاش‌های جورج بوش برای افزایش تحریم‌ها علیه ایران را نیز با مانع بزرگی روبه رو کرد. واشنگتن پست به نقل از "مایکل روبن"، یک محقق مرکز جاسوسی ملی آمریکا نوشت:این گزارش کار دولت آمریکا را با مشکل مواجه کرد و این اجازه را به برلین،پکن و مسکو می‌دهد تا با دور سوم تحریم‌ها علیه ایران مخالفت کنند. این روزنامه آمریکایی افزود:قرار بود مساله پرونده هسته‌ای ایران در صدر مسائل سیاست خارجه سال آینده دولت بوش قرار گیرد و همچنین از موضوعاتی باشد که در جریان تبلیغات نامزدهای ریاست جمهوری آمریکا مورد استفاده قرار بگیرد اما با این گزارش سران داخل و خارج کشور باید در دیدگاه خود نسبت به اهداف و توانمندی‌های هسته‌ای ایران تجدید نظر کنند. یک مقام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی که خواست نامش فاش نشود گفت: این گزارش تاکیدی بر موضع تا به حال آژانس نسبت به ایران بود؛ یعنی دلیلی برای برخورد علیه برنامه هسته‌ای ایران وجود ندارد و اعترافی بر ارزیابی‌های "محمد البرادعی"،مدیر آژانس درباره بی‌خطر بودن فعالیت‌های هسته‌ای ایران است. گزارش شورای اطلاعات آمریکا که بالاترین نهاد اطلاعاتی آمریکا به شمار می‌رود، حاصل جمع بندی گزارش‌های اطلاعاتی 16 سازمان اطلاعاتی آمریکا است. در این گزارش نویسندگان با اطمینان زیاد اعلام کردند کشورمان در سال 2003 به دلیل فشارهای بین‌المللی برنامه تولید سلاح هسته‌ای‌اش را متوقف کرده و عنوان کردند ایران برنامه تولید سلاح هسته‌ای‌اش را آغاز نکرده است.



    خبر
    نام منبع: http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=8609130675
    شماره مطلب: 10528
    دفعات دیده شده: ۱۱۶۵ | آخرین مشاهده: ۲ ساعت پیش