Sorry! your web browser is not supported;

Please use last version of the modern browsers:

متاسفانه، مروگر شما خیلی قدیمی است و توسط این سایت پشتیبانی نمی‌شود؛

لطفا از جدیدترین نسخه مرورگرهای مدرن استفاده کنید:

للأسف ، متصفحك قديم جدًا ولا يدعمه هذا الموقع ؛

الرجاء استخدام أحدث إصدار من المتصفحات الحديثة:



Chrome 96+ | Firefox 96+
عملیات روانی
  • سران اروپا: ولفوویتز باید استعفا کند. سران اروپا: ولفوویتز باید استعفا کند.
    شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۳۸۶ ساعت ۱۵:۴۱

    (((برخی از کشورهای اروپایی هشدار دادند در صورت عدم کناره گیری ولفوویتز از سمتش برای کاهش میزان سهام خود در بانک جهانی اقدام خواهند کرد. ))) پیامدهای فساد مالی رئیس امریکایی بانک جهانی که از طراحان جنگ عراق و از دوستان نزدیک بوش است همچنان ادامه دارد. برخی از رهبران سیاسی اروپا در توصیه ای به دولت بوش اعلام داشتند، بهتر است پل ولفوویتز رییس آمریکایی بانک جهانی، قبل از تصمیم هیات مدیره بانک برای برکناری وی ، از این سمت استعفا کند. به گزارش شبکه خب

    برخی از کشورهای اروپایی هشدار دادند در صورت عدم کناره گیری ولفوویتز از سمتش برای کاهش میزان سهام خود در بانک جهانی اقدام خواهند کرد.

    برخی از کشورهای اروپایی هشدار دادند در صورت عدم کناره گیری ولفوویتز از سمتش برای کاهش میزان سهام خود در بانک جهانی اقدام خواهند کرد.
    پیامدهای فساد مالی رئیس امریکایی بانک جهانی که از طراحان جنگ عراق و از دوستان نزدیک بوش است همچنان ادامه دارد. برخی از رهبران سیاسی اروپا در توصیه ای به دولت بوش اعلام داشتند، بهتر است پل ولفوویتز رییس آمریکایی بانک جهانی، قبل از تصمیم هیات مدیره بانک برای برکناری وی ، از این سمت استعفا کند. به گزارش شبکه خبر و به نقل از روزنامه الشرق الاوسط، مسئولان نزدیک به بانک جهانی اعلام داشتند، بانک جهانی در راستای اجرای اصلاحات در این موسسه بین المللی، در حال تهیه گزارشی از روابط هیات مدیره با پل ولفویتز هست و در صورتی که ولفویتز همچنان اصرار داشته باشد در سمت خود باقی بماند برخی از کشورهای اروپایی برای کاهش میزان سهام خود در بانک اقدام خواهند کرد. یکی از مسئولان اروپایی در این باره گفت : در این زمینه به دولت بوش هشدار داده شد که دیگر قادر به نجات ولفوویتز نخواهد بود زیرا روابط وی با هیات مدیره تیره نشده بلکه به پایان رسیده است. گفتنی است در نشستی که هیات مدیره بانک جهانی در روز سه شنبه هفته جاری و با حضور ولفویتز برگزار خواهد کرد، رییس بانک جهانی آخرین دفاعیات خود از اتهام وارده را ارائه خواهد داد. ولفوویتز معاون سابق وزیر دفاع آمریکا و رییس کنونی بانک جهانی، در پی افزایش بی رویه حقوق یکی از کارکنان زن این بانک، که در گذشته روابط نزدیکی با وی داشت به فساد مالی و اخلاقی متهم شده است.



    خبر
    نام منبع: Anti War
    شماره مطلب: 10418
    دفعات دیده شده: ۲۵۶۶ | آخرین مشاهده: ۳ ساعت پیش