Sorry! your web browser is not supported;

Please use last version of the modern browsers:

متاسفانه، مروگر شما خیلی قدیمی است و توسط این سایت پشتیبانی نمی‌شود؛

لطفا از جدیدترین نسخه مرورگرهای مدرن استفاده کنید:

للأسف ، متصفحك قديم جدًا ولا يدعمه هذا الموقع ؛

الرجاء استخدام أحدث إصدار من المتصفحات الحديثة:



Chrome 96+ | Firefox 96+
عملیات روانی
  • رومانو پرودی: سیاست‌های غیرمنطقی آمریکا، منطقه را به چالش و بحران کشیده است. رومانو پرودی: سیاست‌های غیرمنطقی آمریکا، منطقه را به چالش و بحران کشیده است.
    دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۳۸۶ ساعت ۰:۴۳

    (((نخست وزیر ایتالیا یکی از اشتباهات بزرگ امریکا را اشغال عراق دانسته و گفت: متاسفانه با اینکه تنش و بحران در خاورمیانه هر روز ابعاد گسترده‌تری می‌یابد، امریکایی‌ها قادر به حل بحران‌هایی که خود باعث آن شده‌اند، نیستند. ))) رومانو پرودی، نخست وزیر ایتالیا روز دوشنبه در دیدار با سید محمد خاتمی با انتقاد از عملکرد امریکا در خاورمیانه گفت: این کشور با اجرای سیاست‌های غیرمنطقی، منطقه را به چالش و بحران کشیده است. به گزارش خبرگزاری آفتاب، نخست وزیر ای

    نخست وزیر ایتالیا یکی از اشتباهات بزرگ امریکا را اشغال عراق دانسته و گفت: متاسفانه با اینکه تنش و بحران در خاورمیانه هر روز ابعاد گسترده‌تری می‌یابد، امریکایی‌ها قادر به حل بحران‌هایی که خود باعث آن شده‌اند، نیستند.

    نخست وزیر ایتالیا یکی از اشتباهات بزرگ امریکا را اشغال عراق دانسته و گفت: متاسفانه با اینکه تنش و بحران در خاورمیانه هر روز ابعاد گسترده‌تری می‌یابد، امریکایی‌ها قادر به حل بحران‌هایی که خود باعث آن شده‌اند، نیستند.
    رومانو پرودی، نخست وزیر ایتالیا روز دوشنبه در دیدار با سید محمد خاتمی با انتقاد از عملکرد امریکا در خاورمیانه گفت: این کشور با اجرای سیاست‌های غیرمنطقی، منطقه را به چالش و بحران کشیده است. به گزارش خبرگزاری آفتاب، نخست وزیر ایتالیا یکی از اشتباهات بزرگ امریکا را اشغال عراق دانسته و گفت: متاسفانه با اینکه تنش و بحران در خاورمیانه هر روز ابعاد گسترده‌تری می‌یابد، امریکایی‌ها قادر به حل بحران‌هایی که خود باعث آن شده‌اند، نیستند. پرودی همچنین با استقبال از اندیشه گفت‌وگوی فرهنگ‌ها و تمدن‌ها، نقش جمهوری اسلامی ایران را مهم دانسته و گفت: در عصر حاضر موازنه قدرت در خاورمیانه به نفع ایران است و این کشور باید در حل مسایل منطقه مشارکت فعال داشته باشد. نخست وزیر ایتالیا همچنین با ابراز امیدواری در پایان هرچه سریع‌تر اختلافات بر سر برنامه صلح‌آمیز هسته‌ای ایران، گفت: هم اکنون فن‌آوری هسته‌ای ایران مورد حمایت اکثر کشورهای جهان است.



    خبر
    نام منبع: Anti War
    شماره مطلب: 10390
    دفعات دیده شده: ۱۱۵۵ | آخرین مشاهده: ۳ ساعت پیش