Sorry! your web browser is not supported;

Please use last version of the modern browsers:

متاسفانه، مروگر شما خیلی قدیمی است و توسط این سایت پشتیبانی نمی‌شود؛

لطفا از جدیدترین نسخه مرورگرهای مدرن استفاده کنید:

للأسف ، متصفحك قديم جدًا ولا يدعمه هذا الموقع ؛

الرجاء استخدام أحدث إصدار من المتصفحات الحديثة:



Chrome 96+ | Firefox 96+
عملیات روانی
  • ابراهیم جعفری: شرم الشیخ عرصه آزمون جهان است ابراهیم جعفری: شرم الشیخ عرصه آزمون جهان است
    پنج‌شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۳۸۶ ساعت ۱۲:۱۰

    (((نشست شرم الشیخ باید اثبات کند که جهان در مسیر منافع ملت عراق حرکت می کند و خواستار ثبات سیاسی، اقتصادی و امنیتی در این کشور است. ))) نشست شرم الشیخ عرصه آزمون جهان است. نخست وزیر اسبق عراق روز گذشته با بیان این مطلب افزود: نشست شرم الشیخ باید اثبات کند که جهان در مسیر منافع ملت عراق حرکت می کند و خواستار ثبات سیاسی، اقتصادی و امنیتی در این کشور است. بنابر این گزارش، ابراهیم جعفری، نخست وزیر اسبق عراق طی گفتگویی با خبرنگار آنتی وار، گفت: به اع

    نشست شرم الشیخ باید اثبات کند که جهان در مسیر منافع ملت عراق حرکت می کند و خواستار ثبات سیاسی، اقتصادی و امنیتی در این کشور است.

    نشست شرم الشیخ باید اثبات کند که جهان در مسیر منافع ملت عراق حرکت می کند و خواستار ثبات سیاسی، اقتصادی و امنیتی در این کشور است.
    نشست شرم الشیخ عرصه آزمون جهان است. نخست وزیر اسبق عراق روز گذشته با بیان این مطلب افزود: نشست شرم الشیخ باید اثبات کند که جهان در مسیر منافع ملت عراق حرکت می کند و خواستار ثبات سیاسی، اقتصادی و امنیتی در این کشور است. بنابر این گزارش، ابراهیم جعفری، نخست وزیر اسبق عراق طی گفتگویی با خبرنگار آنتی وار، گفت: به اعتقاد ما جریان سیاسی امروز عراق عصاره خونها و اشکها و تلاشهایی است که از سال 1968 تا 2003 امتداد داشته و بنابر این هر اقدام سیاسی بین المللی باید با این حرکت ملت عراق هماهنگی داشته باشد. وی همچنین در پاسخ به پرسشی در ارتباط با فرهنگ مقاومت گفت: نقشی که رسانه ها در ترویج فرهنگ مقاومت می توانند داشته باشند این است که از ارایه برداشت های شخصی بپرهیزند، به ملتها آگاهی ببخشند و حساب مقاومت را از گروههای افراطی جدا سازند تا چهره دوست و دشمن واقعی روشن شود.



    خبر
    نام منبع: Anti War
    شماره مطلب: 10325
    دفعات دیده شده: ۸۹۹ | آخرین مشاهده: ۳ ساعت پیش