Sorry! your web browser is not supported;

Please use last version of the modern browsers:

متاسفانه، مروگر شما خیلی قدیمی است و توسط این سایت پشتیبانی نمی‌شود؛

لطفا از جدیدترین نسخه مرورگرهای مدرن استفاده کنید:

للأسف ، متصفحك قديم جدًا ولا يدعمه هذا الموقع ؛

الرجاء استخدام أحدث إصدار من المتصفحات الحديثة:



Chrome 96+ | Firefox 96+
عملیات روانی
  • کارشناس عراقی: طمع غارت نفت، مهمترین انگیزه حمله به عراق بود کارشناس عراقی: طمع غارت نفت، مهمترین انگیزه حمله به عراق بود
    جمعه ۷ اردیبهشت ۱۳۸۶ ساعت ۱۰:۲۴

    ((( آمریکا که با میلیاردها دلار هزینه با هدف دست‌یابی به ذخایر سرشار نفت عراق به این کشور حمله کرد هرگز نخواهد توانست به اهداف خود دست یابد.))) خالد الشمری تحلیلگر اقتصادی عراقی ویرانی زیرساخت‌های اقتصادی عراق را ناشی از حمله نظامی آمریکا به آن کشور به طمع غارت نفت، دانست. به گزارش ایرنا، خالد الشمری پنجشنبه شب به شبکه العربیه گفت: آمریکا که با میلیاردها دلار هزینه با هدف دست‌یابی به ذخایر سرشار نفت عراق به این کشور حمله کرد هرگز نخواهد توانست

    آمریکا که با میلیاردها دلار هزینه با هدف دست‌یابی به ذخایر سرشار نفت عراق به این کشور حمله کرد هرگز نخواهد توانست به اهداف خود دست یابد.

    آمریکا که با میلیاردها دلار هزینه با هدف دست‌یابی به ذخایر سرشار نفت عراق به این کشور حمله کرد هرگز نخواهد توانست به اهداف خود دست یابد.
    خالد الشمری تحلیلگر اقتصادی عراقی ویرانی زیرساخت‌های اقتصادی عراق را ناشی از حمله نظامی آمریکا به آن کشور به طمع غارت نفت، دانست. به گزارش ایرنا، خالد الشمری پنجشنبه شب به شبکه العربیه گفت: آمریکا که با میلیاردها دلار هزینه با هدف دست‌یابی به ذخایر سرشار نفت عراق به این کشور حمله کرد هرگز نخواهد توانست به اهداف خود دست یابد. این تحلیلگر اقتصادی، عراق را یک کشور مهم و استراتژیک برای آمریکا دانست و افزود: آمریکا با ادعای اختصاص مبلغ ‪ ۳۰‬میلیارد دلار برای بازسازی عراق قصد دارد صدها میلیارد دلار را از ذخایر عظیم نفتی این کشور غارت کند. خالدالشمری ادعای آمریکاییها برای بازسازی عراق را دروغ توصیف کرد و گفت: آمریکاییها در چند سالی که عراق را در اشغال خود دارند هیچ اقدامی برای بازسازی این کشور نکرده‌اند. این کارشناس عراقی که از امان با شبکه العربیه گفت‌وگو می‌کرد بازسازی عراق را نیازمند ‪ ۵۵‬میلیارد دلار دانست و تاکید کرد آمریکا با هدف نابودی عراق در همه زمینه‌ها از جمله اقتصادی به این کشور حمله کرد.



    خبر
    نام منبع: Anti War
    شماره مطلب: 10265
    دفعات دیده شده: ۲۰۴۴ | آخرین مشاهده: ۲ ساعت پیش