Sorry! your web browser is not supported;

Please use last version of the modern browsers:

متاسفانه، مروگر شما خیلی قدیمی است و توسط این سایت پشتیبانی نمی‌شود؛

لطفا از جدیدترین نسخه مرورگرهای مدرن استفاده کنید:

للأسف ، متصفحك قديم جدًا ولا يدعمه هذا الموقع ؛

الرجاء استخدام أحدث إصدار من المتصفحات الحديثة:



Chrome 96+ | Firefox 96+
عملیات روانی
  • عضو مرکز راهبردی سپاه پاسداران : قدرت کوبنده و توانایی بسیار بالای نظامی ایران برای دشمنان کاملا آشکار و روشن است. عضو مرکز راهبردی سپاه پاسداران : قدرت کوبنده و توانایی بسیار بالای نظامی ایران برای دشمنان کاملا آشکار و روشن است.
    پنج‌شنبه ۶ اردیبهشت ۱۳۸۶ ساعت ۰:۰۴

    سردار احمد محمود زاده عضو مرکز راهبردی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت : تکرار حمله نظامی آمریکا به ایران، همانند آنچه که در طبس اتفاق افتاد، حماقت بزرگی خواهد بود. محمودزاده ، روز پنجشنبه در گفتگو با ایرنا تصریح کرد: امروز قدرت کوبنده و توانایی بسیار بالای نظامی جمهوری اسلامی ایران در پاسخگویی برای دشمنان ما کاملا آشکار و روشن است. وی افزود: حادثه طبس در شرایط خاصی اتفاق افتاد و در وضعیتی بود که انقلاب ما هنوز توانمندی‌ها و شکل واقعی خودش را

    سردار احمد محمود زاده عضو مرکز راهبردی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت : تکرار حمله نظامی آمریکا به ایران، همانند آنچه که در طبس اتفاق افتاد، حماقت بزرگی خواهد بود. محمودزاده ، روز پنجشنبه در گفتگو با ایرنا تصریح کرد: امروز قدرت کوبنده و توانایی بسیار بالای نظامی جمهوری اسلامی ایران در پاسخگویی برای دشمنان ما کاملا آشکار و روشن است. وی افزود: حادثه طبس در شرایط خاصی اتفاق افتاد و در وضعیتی بود که انقلاب ما هنوز توانمندی‌ها و شکل واقعی خودش را بروز نداده بود. وی اظهار داشت : مشکلات ما از زمانی آغاز شد که دشمنان انقلاب بویژه آمریکایی‌ها به دخالتهای پی درپی و همه جانبه خود در امور کشورمان دامن زدند. محمود زاده گفت: واکنش و مقابله ما با این جریانهای ضد انقلابی نشان داد که ماهیت و توانمندی‌های انقلاب از آن چیزی که تصورش را می‌کردند، خیلی بیشتر است. وی افزود: امروز و بعداز گذشت ‪ ۲۸‬سال از عمر انقلاب و پشت سرگذاشتن فراز و نشیب‌های فراوان و خنثی شدن صدها توطئه ریز و درشت و استحکام یافتن پایه‌های نظام جمهوری اسلامی‌ایران، تجربه گذشته به همه دشمنان انقلاب نشان می‌دهد که وقوع حادثه‌ای مانند حادثه طبس غیرممکن است. وی تصریح کرد: قدرت بازدارندگی جمهوری اسلامی ایران بقدری بالاست که فکر وقوع یک چنین حادثه‌مجددی به هیچ عنوان به ذهن آمریکایی‌ها نخواهد آمد. محمودزاده خاطرنشان کرد: حادثه طبس تنها یک تجاوز هوایی نبود، بلکه یک عملیات کامل نظامی و براندازانه بود که در عمق کشور ما صورت گرفت. وی گفت: امروز نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران از تکنیکها و تاکتیک‌های نظامی قدرتمندی برخوردارند، همچنین دراختیار داشتن سلاح و تجهیزات پیشرفته و مدرن روز دنیا، ایران را به یکی از قویترین قدرتهای دفاعی و بازدارنده نظامی دنیا تبدیل کرده است. محمودزاده با بیان اینکه قدرت دفاعی و بازدارندگی جمهوری اسلامی ایران روزبروز در حال افزایش است، افزود: ما به راحتی و خیلی آسانتر از آنچه کارشنان نظامی شرق و غرب تصورش را بکنند، می‌توانیم پاسخگوی هرگونه تجاوزی به حریم هوایی، دریایی و زمینی کشورمان باشیم.



    خبر
    نام منبع: Anti War
    شماره مطلب: 10254
    دفعات دیده شده: ۱۲۱۶ | آخرین مشاهده: ۲ ساعت پیش