Sorry! your web browser is not supported;

Please use last version of the modern browsers:

متاسفانه، مروگر شما خیلی قدیمی است و توسط این سایت پشتیبانی نمی‌شود؛

لطفا از جدیدترین نسخه مرورگرهای مدرن استفاده کنید:

للأسف ، متصفحك قديم جدًا ولا يدعمه هذا الموقع ؛

الرجاء استخدام أحدث إصدار من المتصفحات الحديثة:



Chrome 96+ | Firefox 96+
عملیات روانی
  • نوری المالکی: عدم حضور ایران در شرم الشیخ، لطمات زیادی به نتایج آن خواهد زد. نوری المالکی: عدم حضور ایران در شرم الشیخ، لطمات زیادی به نتایج آن خواهد زد.
    چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۳۸۶ ساعت ۱:۰۵

    نوری المالکی نخست وزیر عراق چهارشنبه شب ضمن تاکید بر اهمیت حضور ایران در کنفرانس شرم‌الشیخ، تصریح کرد حضور نیافتن ایران در این کنفرانس، لطمات زیادی به نتایج آن خواهد زد. المالکی، در گفت وگو با روزنامه الجمهوریه چاپ مصر، گفت که معتقد است ایران از موضع خود صرفنظر و در این کنفرانس شرکت خواهد کرد. نخست وزیر عراق با تاکید بر این مطلب که تصمیم این نیست که کنفرانس شرم‌الشیخ به بررسی مسایل عراق منحصر شود، ابراز امیدواری کرد در این کنفرانس، آمریکا با ای

    نوری المالکی نخست وزیر عراق چهارشنبه شب ضمن تاکید بر اهمیت حضور ایران در کنفرانس شرم‌الشیخ، تصریح کرد حضور نیافتن ایران در این کنفرانس، لطمات زیادی به نتایج آن خواهد زد. المالکی، در گفت وگو با روزنامه الجمهوریه چاپ مصر، گفت که معتقد است ایران از موضع خود صرفنظر و در این کنفرانس شرکت خواهد کرد. نخست وزیر عراق با تاکید بر این مطلب که تصمیم این نیست که کنفرانس شرم‌الشیخ به بررسی مسایل عراق منحصر شود، ابراز امیدواری کرد در این کنفرانس، آمریکا با ایران و سوریه و ایران با کشورهای عربی نیز مذاکراتی داشته باشد. المالکی خاطر نشان کرد که کشورش سیاست گفت وگو با کشورهای منطقه را برای حل مشکلات خود در پیش گرفته است. نخست وزیر عراق، در ادامه سفر منطقه‌ای خود، پس از دیدار از مصر و کویت، عازم عمان شد. وزرای خارجه کشورهای همسایه عراق، اعضای دایم شورای امنیت سازمان ملل و گروه ‪ ،۸‬قرار است در تاریخ ‪ ۳‬و ‪ ۴‬مه(‪۱۳‬و ‪۱۴‬اردیبهشت) برای بررسی مسایل عراق، در شرم‌الشیخ مصر گردهم آیند.



    خبر
    نام منبع: ایرنا
    شماره مطلب: 10250
    دفعات دیده شده: ۱۰۱۱ | آخرین مشاهده: ۲ ساعت پیش