Sorry! your web browser is not supported;

Please use last version of the modern browsers:

متاسفانه، مروگر شما خیلی قدیمی است و توسط این سایت پشتیبانی نمی‌شود؛

لطفا از جدیدترین نسخه مرورگرهای مدرن استفاده کنید:

للأسف ، متصفحك قديم جدًا ولا يدعمه هذا الموقع ؛

الرجاء استخدام أحدث إصدار من المتصفحات الحديثة:



Chrome 96+ | Firefox 96+
عملیات روانی
  • سخنگوی دولت: موضوع عراق و تقویت دولت این کشور  برای ایران دارای اهمیت جدی است سخنگوی دولت: موضوع عراق و تقویت دولت این کشور برای ایران دارای اهمیت جدی است
    سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۳۸۶ ساعت ۱۴:۲۲

    (((از آنجایی که موضوع عراق برای ما دارای اهمیت جدی است و تقویت دولت عراق مورد اهتمام ما است، تلاش برای خروج اشغالگران از این کشور و استقرار یک دولت مردمی و قانونی در این کشور مورد توجه ما است. موضوع شرکت کردن یا شرکت نکردن ایران در اجلاسی که غیر از اجلاس همسایگان عراق باشد بررسی واعلام خواهد شد .))) سخنگوی دولت ایران طی نشست هفتگی خود با خبرنگاران در پاسخ به سووالی در خصوص حضور و یا عدم حضور ایران در اجلاس شرم‌الشیخ، گفت: اهتمام ما برگزاری اجلاس

    از آنجایی که موضوع عراق برای ما دارای اهمیت جدی است و تقویت دولت عراق مورد اهتمام ما است، تلاش برای خروج اشغالگران از این کشور و استقرار یک دولت مردمی و قانونی در این کشور مورد توجه ما است. موضوع شرکت کردن یا شرکت نکردن ایران در اجلاسی که غیر از اجلاس همسایگان عراق باشد بررسی واعلام خواهد شد .

    از آنجایی که موضوع عراق برای ما دارای اهمیت جدی است و تقویت دولت عراق مورد اهتمام ما است، تلاش برای خروج اشغالگران از این کشور و استقرار یک دولت مردمی و قانونی در این کشور مورد توجه ما است. موضوع شرکت کردن یا شرکت نکردن ایران در اجلاسی که غیر از اجلاس همسایگان عراق باشد بررسی واعلام خواهد شد .
    سخنگوی دولت ایران طی نشست هفتگی خود با خبرنگاران در پاسخ به سووالی در خصوص حضور و یا عدم حضور ایران در اجلاس شرم‌الشیخ، گفت: اهتمام ما برگزاری اجلاس همسایگان عراق است. وی گفت ،از آنجایی که موضوع عراق برای ما دارای اهمیت جدی است و تقویت دولت عراق مورد اهتمام ما است، تلاش برای خروج اشغالگران از این کشور و استقرار یک دولت مردمی و قانونی در این کشور مورد توجه ما است. موضوع شرکت کردن یا شرکت نکردن ایران در اجلاسی که غیر از اجلاس همسایگان عراق باشد بررسی واعلام خواهد شد . از سخنگوی دولت همچنین درخصوص سیاست‌های جمهوری اسلامی در برقراری روابط با همسایگان بویژه کشورهای عربی حوزه خلیج فارس،سووال شد، الهام در پاسخ گفت: توجه به روابط با همسایگان بخصوص همسایگان جنوبی خلیج فارس اهمیت ویژه‌ای برای ما دارد و در توسعه روابط و گسترش همکاریها در همه عرصه‌های سیاسی، فرهنگی، اقتصادی ، فناوری ، امنیتی با کشورهای همسایه اهتمام دارم. خبرنگاری از سخنگوی دولت درخصوص وضعیت بنزین و تعیین سهمیه و قیمت آزاد آن از سوی دولت سووال شد، الهام در پاسخ گفت: در مورد بنزین در دولت هنوز تصمیمی درمورد نرخ آزاد و میزان سهمیه،گرفته نشده ودرحال مهیا کردن شرایط سهمیه بندی هستیم و نمی‌توان زمان دقیقی برای اجرای سهمیه بندی اعلام کرد. الهام درادامه مصاحبه هفتگی خود با خبرنگاران درخصوص مذاکرات سولانا و لاریجانی در ترکیه، اینکه گفته می‌شود درخواست این مذاکره از سوی ایران بوده است،گفت: ما هیچ زمانی باب مذاکره و گفت وگو را نبسته‌ایم که نیاز باشد آن را بازکنیم . سخنگوی دولت خاطرنشان کرد:به گفتگوی عادلانه مبتنی بر معیارهای انصاف و عدل و توجه به معاهدات و قوانین مورد قبول بین‌المللی که عمده این قواعد نیز بوسیله کشورهای غربی تصویب شده‌است، پایبندیم . الهام افزود: اگر موضوعی به عنوان گفت و گو و مذاکره بدون تهدید و پیش شرط وجود داشته باشد، ما برای آن آماده هستیم و معتقدیم برای مذاکره باید از راه اصلی آن وارد شد .



    خبر
    نام منبع: Anti War
    شماره مطلب: 10224
    دفعات دیده شده: ۹۲۷ | آخرین مشاهده: ۲ ساعت پیش