Sorry! your web browser is not supported;

Please use last version of the modern browsers:

متاسفانه، مروگر شما خیلی قدیمی است و توسط این سایت پشتیبانی نمی‌شود؛

لطفا از جدیدترین نسخه مرورگرهای مدرن استفاده کنید:

للأسف ، متصفحك قديم جدًا ولا يدعمه هذا الموقع ؛

الرجاء استخدام أحدث إصدار من المتصفحات الحديثة:



Chrome 96+ | Firefox 96+
عملیات روانی
  • آیت الله جنتی: همه کشورها باید در جهت خلع و نابودی سلاح‌های هسته‌ای گام بردارند. آیت الله جنتی: همه کشورها باید در جهت خلع و نابودی سلاح‌های هسته‌ای گام بردارند.
    یکشنبه ۲ اردیبهشت ۱۳۸۶ ساعت ۱۷:۳۶

    آیت الله احمد جنتی، دبیر شورای نگهبان، آمریکا و اسراییل را بزرگترین خطر برای امنیت جهان و منطقه دانست و گفت: کشورهای منطقه با مقاومت و وحدت با یکدیگر می‌توانند قدرتهای استعمارگر را سر جای خود بنشانند. به گزارش روز یکشنبه روابط عمومی شورای نگهبان، جنتی در دیدار مانبیر سینگ سفیر هند در تهران افزود: کشورهای عضو گروه سارک و یا جنبش عدم‌تعهد باید مقابل زورگویی‌های کشورهای سلطه‌گر بایستند و نگذارند آنها به هیچ کشوری از منطقه زور بگویند. آیت الله جنتی

    آیت الله احمد جنتی، دبیر شورای نگهبان، آمریکا و اسراییل را بزرگترین خطر برای امنیت جهان و منطقه دانست و گفت: کشورهای منطقه با مقاومت و وحدت با یکدیگر می‌توانند قدرتهای استعمارگر را سر جای خود بنشانند. به گزارش روز یکشنبه روابط عمومی شورای نگهبان، جنتی در دیدار مانبیر سینگ سفیر هند در تهران افزود: کشورهای عضو گروه سارک و یا جنبش عدم‌تعهد باید مقابل زورگویی‌های کشورهای سلطه‌گر بایستند و نگذارند آنها به هیچ کشوری از منطقه زور بگویند. آیت الله جنتی با انتقاد از استفاده ابزاری آمریکا از شورای امنیت برای اعمال فشار به کشورهای مستقل گفت: آمریکا شورای امنیت را ابزار فشار خود قرار داده است و اگر کشورهای منطقه باهم متحد شوند ، فشار آمریکا بر کل منطقه کمتر خواهد شد. دبیر شورای نگهبان با بیان اینکه تمدن غربی با زورگویی، اجحاف و تجاوز به کشورهای دیگر پاگرفته است، خاطر نشان کرد: کشورهای غربی چون از لحاظ امکانات و منابع مادی ضعیف هستند برای پیشرفت به منابع و امکانات کشورهای شرقی دست‌اندازی می‌کنند لذا با فرهنگ استثمار،استعمار و غارتگری رشد نموده‌اند و نمی‌توانند این فرهنگ را از خود جدا کنند. وی با اشاره به قطعنامه شورای امنیت و اعمال تحریم‌ها علیه جمهوری اسلامی ایران گفت : اعمال تحریم‌ها علیه ایران، جز دشمنی توجیه دیگری ندارد. آیت الله جنتی دانش هسته‌ای ایران را یک "افتخار ملی" دانست و افزود: همه کشورها به انرژی صلح آمیز هسته‌ای نیاز دارند و جمهوری اسلامی ایران نیز باید از این انرژی صلح‌آمیز استفاده کند. وی در عین حال گفت: همه کشورها نیز باید با خلع و نابودی سلاح‌های هسته‌ای موافقت کنند و در این جهت گام بردارند. دبیر شورای نگهبان اظهار داشت : شعار مبارزه با تروریسم آمریکا، سیاسی است و چون زیربنای انسانی ندارد به ثمر نخواهد نشست.



    خبر
    نام منبع: Anti War
    شماره مطلب: 10177
    دفعات دیده شده: ۱۱۰۶ | آخرین مشاهده: ۳ ساعت پیش