Sorry! your web browser is not supported;

Please use last version of the modern browsers:

متاسفانه، مروگر شما خیلی قدیمی است و توسط این سایت پشتیبانی نمی‌شود؛

لطفا از جدیدترین نسخه مرورگرهای مدرن استفاده کنید:

للأسف ، متصفحك قديم جدًا ولا يدعمه هذا الموقع ؛

الرجاء استخدام أحدث إصدار من المتصفحات الحديثة:



Chrome 96+ | Firefox 96+
عملیات روانی
  • هاشمی رفسنجانی:  ایران حاضر نیست از حق خود بگذرد هاشمی رفسنجانی: ایران حاضر نیست از حق خود بگذرد
    جمعه ۳۱ فروردین ۱۳۸۶ ساعت ۱۴:۱۴

    (((شما نتیجه دخالت در امور دیگران را در جاهایی خیلی کوچکتر از ایران تجربه کردید و متوجه شدید که عملی نیست، این رویه به جایی نمی‌رسد. ایران حاضر نیست از حق خود بگذرد و در برابر هر مشکلی ایستادگی می‌کنیم . ))) آیت‌الله هاشمی رفسنجانی خطیب موقت نماز جمعه تهران ، مذاکره و ایجاد فضای منطقی را مناسبت‌ترین راه برای حل و فصل مسایل مرتبط با فعالیت صلح آمیز هسته‌ای جمهوری اسلامی ایران دانست. وی در نماز جمعه تهران، افزود: طبیعی است که استفاده از کارهای خشن

    شما نتیجه دخالت در امور دیگران را در جاهایی خیلی کوچکتر از ایران تجربه کردید و متوجه شدید که عملی نیست، این رویه به جایی نمی‌رسد. ایران حاضر نیست از حق خود بگذرد و در برابر هر مشکلی ایستادگی می‌کنیم .

    شما نتیجه دخالت در امور دیگران را در جاهایی خیلی کوچکتر از ایران تجربه کردید و متوجه شدید که عملی نیست، این رویه به جایی نمی‌رسد. ایران حاضر نیست از حق خود بگذرد و در برابر هر مشکلی ایستادگی می‌کنیم .
    آیت‌الله هاشمی رفسنجانی خطیب موقت نماز جمعه تهران ، مذاکره و ایجاد فضای منطقی را مناسبت‌ترین راه برای حل و فصل مسایل مرتبط با فعالیت صلح آمیز هسته‌ای جمهوری اسلامی ایران دانست. وی در نماز جمعه تهران، افزود: طبیعی است که استفاده از کارهای خشن و تحریم برای منطقه و جهان دردسر ایجاد می‌کنند. رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام ،خطاب به رهبران آمریکا گفت : شما نتیجه دخالت در امور دیگران را در جاهایی خیلی کوچکتر از ایران تجربه کردید و متوجه شدید که عملی نیست، این رویه به جایی نمی‌رسد. ایران حاضر نیست از حق خود بگذرد و در برابر هر مشکلی ایستادگی می‌کنیم . هاشمی رفسنجانی خطاب به قدرتهای مخالف برنامه‌های مسالمت آمیز هسته‌ای ایران گفت : نصیحت می‌کنم راه درست را انتخاب کنید که همان مذاکره ، بحث و منطق و حرف منطقی است ،درباره آنچه حق ماست و آنچه می‌تواند مایه اعتماد جهانی باشد. وی تصریح کرد که ما می‌توانیم به جهان این اطمینان و اعتماد را بدهیم که جمهوری اسلامی ایران در راه استفاده صلح آمیز از انرژی هسته‌ای قرار دارد.



    خبر
    نام منبع: Anti War
    شماره مطلب: 10127
    دفعات دیده شده: ۸۰۷ | آخرین مشاهده: ۲ ساعت پیش