Sorry! your web browser is not supported;

Please use last version of the modern browsers:

متاسفانه، مروگر شما خیلی قدیمی است و توسط این سایت پشتیبانی نمی‌شود؛

لطفا از جدیدترین نسخه مرورگرهای مدرن استفاده کنید:

للأسف ، متصفحك قديم جدًا ولا يدعمه هذا الموقع ؛

الرجاء استخدام أحدث إصدار من المتصفحات الحديثة:



Chrome 96+ | Firefox 96+
عملیات روانی
  • در پی کشته و زخمی شدن بیش ار 60 دانشجو  در دانشگاه ویرجینیا: بوش حتی قادر به کنترل خشونتهای داخلی امریکا هم نیست در پی کشته و زخمی شدن بیش ار 60 دانشجو در دانشگاه ویرجینیا: بوش حتی قادر به کنترل خشونتهای داخلی امریکا هم نیست
    دوشنبه ۲۷ فروردین ۱۳۸۶ ساعت ۲۱:۵۱

    براثر تیراندازی یک فرد مشکوک در محوطه دانشکده فنی دانشگاه ویرجینیای امریکا در روز دوشنبه حداقل 32 تن کشته و 28 تن زخمی شدند. به گزارش فاکس نیوز ضارب پس از تیر اندازی خود را نیز کشت. این حادثه خونبارترین نوع خشونت اجتماعی ثبت شده در تاریخ امریکا را رقم زد. شبکه تلویزیونی فاکس نیوز روز دوشنبه در گزارشی در این خصوص افزود: با اینکه مسوولان دانشکده از دانشجویان خواسته بودند تا محوطه دانشکده را ترک کنند، ولی با این حال تیراندازی در محوطه و حتی کلاسهای

    براثر تیراندازی یک فرد مشکوک در محوطه دانشکده فنی دانشگاه ویرجینیای امریکا در روز دوشنبه حداقل 32 تن کشته و 28 تن زخمی شدند. به گزارش فاکس نیوز ضارب پس از تیر اندازی خود را نیز کشت. این حادثه خونبارترین نوع خشونت اجتماعی ثبت شده در تاریخ امریکا را رقم زد. شبکه تلویزیونی فاکس نیوز روز دوشنبه در گزارشی در این خصوص افزود: با اینکه مسوولان دانشکده از دانشجویان خواسته بودند تا محوطه دانشکده را ترک کنند، ولی با این حال تیراندازی در محوطه و حتی کلاسهای درس نیز چندین کشته برجای گذاشت. به گفته مسوولان پلیس ، انگیزه تیراندازی و شخص تیرانداز مشخص نیست ، ولی تمامی جوانب احتمالی در دست بررسی است. هرچند به گفته مقامات پلیس شخص ضارب خود نیز در جریان این حادثه از پا درآمده است، ولی برخی بر این باورند که تیرانداز دیگری نیز در این جریان نقش داشته است که ماموران پلیس و اف بی‌آی در حال حاضر در جستجوی او هستند. اکثر کشته‌شدگان و مجروحین این حادثه دانشجو بوده‌اند. به گزارش سی‌ان‌ان دانشکده مذکور که در شمال غربی واشنگتن قراردارد، پس از وقوع این حادثه کلیه کلاس‌های درسی خود را تعطیل اعلام کرد. جامعه شناسان امریکایی بر این باورند که دولت بوش با وجود شعارهای تبلیغاتی مبنی بر مبارزه با خشونت و تروریسم و افزایش ضریب امنیت اجتماعی، حتی از مهار خشونتهای داخلی نظیر حادثه ویرجینیا نیز عاجز است. به گفته این کارشناسان، دولت بوش در تحقق اهداف اجتماعی خود تا حد بسیاری ناکام مانده است و روند فقر، بی خانمانی، خشونتهای اجتماعی، جرایم سازمان یافته، عدم امنیت، نابرابری های اقتصادی و گروههای منفعت طلب همچنان در این کشور روبه افزایش است.

    به گفته این کارشناسان، دولت بوش در تحقق اهداف اجتماعی خود تا حد بسیاری ناکام مانده است و روند فقر، بی خانمانی، خشونتهای اجتماعی، جرایم سازمان یافته، عدم امنیت، نابرابری های اقتصادی و گروههای منفعت طلب همچنان در این کشور روبه افزایش است.
    به گفته این کارشناسان، دولت بوش در تحقق اهداف اجتماعی خود تا حد بسیاری ناکام مانده است و روند فقر، بی خانمانی، خشونتهای اجتماعی، جرایم سازمان یافته، عدم امنیت، نابرابری های اقتصادی و گروههای منفعت طلب همچنان در این کشور روبه افزایش است.



    خبر
    نام منبع: Anti War
    شماره مطلب: 10075
    دفعات دیده شده: ۱۰۲۷ | آخرین مشاهده: ۳ ساعت پیش