Sorry! your web browser is not supported;

Please use last version of the modern browsers:

متاسفانه، مروگر شما خیلی قدیمی است و توسط این سایت پشتیبانی نمی‌شود؛

لطفا از جدیدترین نسخه مرورگرهای مدرن استفاده کنید:

للأسف ، متصفحك قديم جدًا ولا يدعمه هذا الموقع ؛

الرجاء استخدام أحدث إصدار من المتصفحات الحديثة:



Chrome 96+ | Firefox 96+
عملیات روانی
  • البرادعی: مدرکی دال بر نظامی بودن برنامه هسته ای ایران نداریم البرادعی: مدرکی دال بر نظامی بودن برنامه هسته ای ایران نداریم
    یکشنبه ۲۶ فروردین ۱۳۸۶ ساعت ۲۰:۰۵

    مدیرکل آژانس بین المللی انرژی هسته ای باردیگر تاکید کرد: تاکنون دلیل و مدرک مشخصی دال بر نظامی بودن برنامه هسته ای ایران پیدا نشده است . البرادعی در گفتگو با شبکه تلویزیونی الجزیره در برنامه حوار مفتوح - گفتگوی آزاد - افزود: حل مسئله هسته ای ایران فقط با مذاکره دو طرف امکان پذیر است و باید دو طرف برای حل این مشکل بر سر میز مذاکره حاضر شوند. وی در ادامه افزود: (((باید طرفین به راه حلی دست یابند که هم حق طبیعی و مشروع ایران در استفاده از انرژی هسته

    مدیرکل آژانس بین المللی انرژی هسته ای باردیگر تاکید کرد: تاکنون دلیل و مدرک مشخصی دال بر نظامی بودن برنامه هسته ای ایران پیدا نشده است . البرادعی در گفتگو با شبکه تلویزیونی الجزیره در برنامه حوار مفتوح - گفتگوی آزاد - افزود: حل مسئله هسته ای ایران فقط با مذاکره دو طرف امکان پذیر است و باید دو طرف برای حل این مشکل بر سر میز مذاکره حاضر شوند. وی در ادامه افزود: باید طرفین به راه حلی دست یابند که هم حق طبیعی و مشروع ایران در استفاده از انرژی هسته ای برای اهداف صلح آمیز محقق شود و هم به جامعه بین المللی تضمین داده شود که برنامه هسته ای ایران به اهداف صلح آمیز اختصاص دارد.

    باید طرفین به راه حلی دست یابند که هم حق طبیعی و مشروع ایران در استفاده از انرژی هسته ای برای اهداف صلح آمیز محقق شود و هم به جامعه بین المللی تضمین داده شود که برنامه هسته ای ایران به اهداف صلح آمیز اختصاص دارد.
    وی با بیان اینکه مسئله هسته ای ایران با تحریم حل نخواهد شد, گفت: بیش از دو ماه گذشته پیشنهاد کردم که تعلیقی از سوی دو طرف صورت گیرد به طوری که تحریم های شورای امنیت به حال تعلیق در آید و ایران نیز فعالیت های غنی سازی اورانیوم را به حال تعلیق درآورد زیرا به نظر من مسئله هسته ای ایران با تحریم های بین المللی حل نخواهد شد .



    خبر
    نام منبع: Anti War
    شماره مطلب: 10045
    دفعات دیده شده: ۸۵۶ | آخرین مشاهده: ۲ ساعت پیش