Sorry! your web browser is not supported;

Please use last version of the modern browsers:

متاسفانه، مروگر شما خیلی قدیمی است و توسط این سایت پشتیبانی نمی‌شود؛

لطفا از جدیدترین نسخه مرورگرهای مدرن استفاده کنید:

للأسف ، متصفحك قديم جدًا ولا يدعمه هذا الموقع ؛

الرجاء استخدام أحدث إصدار من المتصفحات الحديثة:



Chrome 96+ | Firefox 96+
عملیات روانی
  • در پی رسوایی ملوانان، محافظه‌کاران انگلیس خواستار کناره گیری وزیر دفاع این کشور شدند. در پی رسوایی ملوانان، محافظه‌کاران انگلیس خواستار کناره گیری وزیر دفاع این کشور شدند.
    یکشنبه ۲۶ فروردین ۱۳۸۶ ساعت ۱۱:۲۲

    دیوید کامرون رهبر حزب محافظه‌کار انگلیس روز یکشنبه خواستار استعفای دز براون وزیر دفاع این کشور به علت استفاده تبلیغاتی از نظامیان انگلیسی آزاد شده از ایران شد. کامرون گفت: براون باید درباره نحوه عملکرد وزارتخانه‌اش و دفتر نخست وزیری درباره روند صدور اجازه برای فروش خاطرات نظامیان به رسانه‌ها توضیح داده و همچنین نشان دهد نیروهای مسلح انگلیس به وی اعتماد دارند. وی در گفت‌وگو با تلویزیون بی.بی.سی افزود: در صورتی که وزیر دفاع نتواند توضیح مناسبی ده

    دیوید کامرون رهبر حزب محافظه‌کار انگلیس روز یکشنبه خواستار استعفای دز براون وزیر دفاع این کشور به علت استفاده تبلیغاتی از نظامیان انگلیسی آزاد شده از ایران شد. کامرون گفت: براون باید درباره نحوه عملکرد وزارتخانه‌اش و دفتر نخست وزیری درباره روند صدور اجازه برای فروش خاطرات نظامیان به رسانه‌ها توضیح داده و همچنین نشان دهد نیروهای مسلح انگلیس به وی اعتماد دارند. وی در گفت‌وگو با تلویزیون بی.بی.سی افزود: در صورتی که وزیر دفاع نتواند توضیح مناسبی دهد یا اثبات کند نیروهای مسلح به وی اعتماد دارند، آنگاه باید از سمت خود کناره‌گیری کند. وزیر دفاع انگلیس هفته گذشته با شدت گرفتن واکنشهای منفی و انتقادهای افکار عمومی، کارشناسان نظامی، سیاستمداران و خانواده نظامیان کشته شده انگلیسی، مسوولیت تصمیم بی‌سابقه اجازه فروش خاطرات نظامیان را قبول کرد. با توجه به تداوم این فشارها، قبول مسئولیت توسط وزیر دفاع که به نظر می‌رسد برای رهاندن نخست وزیر "تونی بلر" از تبعات این تصمیم جنجالی اعلام شده، می‌تواند به تزلزل موقعیت دولتی وی، استعفا یا برکناریش از دولت منجر شود. براون اعلام کرده دوشنبه هفته جاری و با بازگشایی پارلمان پس از تعطیلات دو هفته‌ای عید پاک، در مجلس عوام به سوالات نمایندگان در این زمینه پاسخ خواهد داد.



    خبر
    نام منبع: Anti War
    شماره مطلب: 10039
    دفعات دیده شده: ۱۳۰۴ | آخرین مشاهده: ۲ ساعت پیش