Sorry! your web browser is not supported;

Please use last version of the modern browsers:

متاسفانه، مروگر شما خیلی قدیمی است و توسط این سایت پشتیبانی نمی‌شود؛

لطفا از جدیدترین نسخه مرورگرهای مدرن استفاده کنید:

للأسف ، متصفحك قديم جدًا ولا يدعمه هذا الموقع ؛

الرجاء استخدام أحدث إصدار من المتصفحات الحديثة:



Chrome 96+ | Firefox 96+
عملیات روانی
  • سلیم الحص: راه حل بحران لبنان ، تغییر دولت و تدوین قانون انتخابات جدید است سلیم الحص: راه حل بحران لبنان ، تغییر دولت و تدوین قانون انتخابات جدید است
    شنبه ۲۵ فروردین ۱۳۸۶ ساعت ۱۷:۳۳

    سلیم الحص نخست وزیر پیشین لبنان گفت: راه حل بحران لبنان ، تغییر دولت و تدوین قانون انتخابات جدید است. وی روز شنبه در نشست خبری در منزلش در بیروت از مخالفان دولت درخواست کرد تا از راه حل‌های مطرح برای حل بحران استقبال و تنها به واکنش‌ها در برابر آن اکتفا نکنند. الحص افزود: بحران سیاسی کنونی لبنان موجب فلج شدن اقتصاد و افزایش بیکاری و مهاجرت جوانان شده است و تعصبات گروهی و دسته‌ای را بر رفتارها حاکم کرده است. نخست وزیر پیشین لبنان اضافه کرد: کشو

    سلیم الحص نخست وزیر پیشین لبنان گفت: راه حل بحران لبنان ، تغییر دولت و تدوین قانون انتخابات جدید است. وی روز شنبه در نشست خبری در منزلش در بیروت از مخالفان دولت درخواست کرد تا از راه حل‌های مطرح برای حل بحران استقبال و تنها به واکنش‌ها در برابر آن اکتفا نکنند. الحص افزود: بحران سیاسی کنونی لبنان موجب فلج شدن اقتصاد و افزایش بیکاری و مهاجرت جوانان شده است و تعصبات گروهی و دسته‌ای را بر رفتارها حاکم کرده است. نخست وزیر پیشین لبنان اضافه کرد: کشور در تنگنا و بحران کشمکش برسر قدرت بین اکثریت سیاسی حاکم و مخالفان است که به دنبال جایگاهی در قدرت هستند. الحص خاطر نشان کرد که در حقیقت بحران مربوط به دادگاه بین‌المللی برای محاکمه عاملان ترور رفیق حریری نخست وزیر فقید لبنان نیست، بلکه بحران بر بر سر قدرت است و اختلاف برسر مشارکت در قدرت نیست، بلکه در چگونگی مشارکت است.

    الحص خاطر نشان کرد که در حقیقت بحران مربوط به دادگاه بین‌المللی برای محاکمه عاملان ترور رفیق حریری نخست وزیر فقید لبنان نیست، بلکه بحران بر بر سر قدرت است و اختلاف برسر مشارکت در قدرت نیست، بلکه در چگونگی مشارکت است.
    مخالفان دولت لبنان بیش از ‪ ۴‬ماه است که در مرکز شهر بیروت دست به اعتصاب زده و خواهان تشکیل دولت وحدت ملی هستند در حالی که دولت لبنان به این درخواست آنان بی‌اعتنا است .



    خبر
    نام منبع: Anti War
    شماره مطلب: 10029
    دفعات دیده شده: ۸۱۳ | آخرین مشاهده: ۲ ساعت پیش